6. září 2013

Figs & Rouge balzám - Aloe vera a máta

Krásné ráno!
Tento balzámek v plném balení byl součástí červnového Ladybox a od té doby se zabydlel v mé taštičce v kabelce. Jedná se o multifunkční balzám na rty, lokty, nehtovou kůžičku a na jakékoliv suché místo na těle. Už jsem prozradila, že jsem s balzámem spokojená, ale pokud si chcete o výrobku přečíst trochu něco více, klikněte na více pod fotkou ;)
Obsah balení: 17 ml
Cena: kolem 159,-
Kde ho zakoupíte: v zahraničních e-shopech nebo u nás např. v Bioaorganic.cz
Hodnocení a moje poznatky k výrobku:
- Nejprve mě výrazná chladivá vůně a pocit překvapily a upřímně nebyla jsem moc nadšená. Ale dala jsem mu druhou šanci a na léto byl úžasný. Dodá svěžest a samozřejmě také potřebnou hydrataci
- Co se té hydratace týče je to opravdu bojovník, málo který balzám, který mám, je tak účinný za tak krátkou dobu. Balzám používám nejčastěji na rty, občas i na nehtovou kůžičku a opravdu jsou díky němu mé rty mnohem jemnější a vláčnější.
- Konzistence je možná trochu zvláštní - vzhledem k tomu, že je to 100% organický výrobek, obsahuje maličké částečky tuku, ze kterého je vytvořený. Tyto žmolečky zmizí nanesením na rty či pokožku, ale může to někoho min. zpočátku zaskočit.
- Moc se mi líbí balení - kovová kulatá krabička s krásným designem, to je něco pro mě :)
- Firma Figs & Rouge nabízí hned několik různých variant tohoto balzámu, takže si vybere i ten, který chladivý pocit máty na rtech nesnese - další varianty jsou Rambling Rose (růže), Lemon Berry (citron), Vanilla Orange (vanilka a pomeranč), Pomegranate (granátové jablko), Wild Cherry (divoká višeň), Coco Vanilla (kokos a vanilka). Takže opravdu si vybere každý.
- Přišla jsem zatím jen na jednu nevýhodu - když je venku teplo, balzám se velmi rychle rozpouští, takže je mnohem měkčí a tekutější, což může být nepříjemné v hodně velkých teplech. Na druhou stranu velmi rychle opět ztuhne, takže není problém ho třeba na chviličku dát do ledničky.
- Také se trochu obávám toho, že ho nebudu chtít používat během zimy na rty a to jen kvůli tomu chladivému pocitu. Ten je fajn během teplejších měsíců, ale během zimy bych uvítala spíše nějakou sladší vůni, třeba Coco Vanilla. Ale to už je otázka mých preferencí, takže to neberte jako bernou minci :)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)