9. září 2013

Maybelline Color Tattoo 24 hrs - 05 Eternal Gold

Krásné ráno!
Tak už došlo i na mě, pokud sledujete blogy úspěšnějších českých blogerek určitě jste recenze na tento výrobek viděly už asi tak před rokem, po dlouhé době jsem se nechala zlomit a koupila si (zatím) jeden odstín taky. A rovnou přiznám, preferovala jsem oční stíny od Catrice, které jsem používala téměř denně a byla s nimi nadmíru spokojena. Tyto mnohem známější krémové stíny jsem vždy obcházela v drogerii z jednoho důvodu - přišly mi dost drahé. Nicméně moje poslední návštěva drogerie Rossmann skončila mojí osobní tragédií, když jsem zjistila, že v Catrice stojánku už jejich krémové oční stíny nejsou a tak jsem šla hledat jinou alternativu u konkurence. A byl by to hřích nezkusit tyto světoznámé Maybelline Color Tattoo :)




Obsah balení: 4 g
Cena: kolem 139,-
Kde je zakoupíte: v drogerii se stojánkem Maybelline nebo na internetu
Hodnocení a moje poznatky k výrobku:
- Celkem 10 různobarevných variant, od přirozenějších po ty odvážnější.
- Krémové oční stíny jsou perfektní pro rychlé líčení nebo jako podklad pod sypké oční stíny pro opravdu výrazný efekt.
- Sytost barvy je opravdu bohatá, stíny po chvíli zasychají a drží jako přibité.
- Nezkoušela jsem 24 hodinovou výdrž, ale 12 hodin vydržely naprosto s přehledem, takže mohu dát palec nahoru ;)
- Trochu jsem měla problém vybrat si nějaký nenápadný odstín, bohužel zrovna v drogerii, kde jsem nakupovala, neměli všechny odstíny a tak jsem zvolila tyto zlaté, ačkoliv normálně bych si je asi nekoupila, jelikož dávám přednost spíše studenějším odstínům. Nicméně se osvědčily a používám je skoro denně :)
- Stále si ale musím stát za tím, že 139,- za kalíšek je docela dost. Pro někoho, kdo si koupí jeden odstín je to v pohodě, ale pokud si chcete třeba udělat celou sbírku těch 10 odstínů, už to máte za 1390,- a to je sakra pálka :)



1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)