15. července 2014

Oblíbené v červnu a červenci (kosmetika, make-up, seriály, film, místa)

Krásné ráno!
Dnes jsem si pro vás připravila článek na téma Oblíbené věci v červnu a červenci. Hrozně ráda sleduji na Youtube videa s touto tématikou a čas od času se mi povede nějaký článek na toto téma napsat. Od tohoto měsíce jsem se ale rozhodla pro menší obměnu - nebudu uvádět jen kosmetiku, ale také různé věci ze života jako třeba film, kniha, zážitek atd... Uvidíme, jestli se vám to bude líbit ;)
OBLÍBENÁ PLEŤOVÁ A VLASOVÁ KOSMETIKA

1) Yves Rocher hydra vegétal - Micelární voda

Tuto vodu jsem měla možnost zkusit díky březnovému Ladyboxu a jsem za to moc ráda, jelikož se jedná o velmi příjemný výrobek. Na značku Yves Rocher jsem vždy pohlížela jako na drahou, takže jsem se nikdy neodvážila navštívit jejich prodejny, však uznejte sami - za 200 ml chtějí 285,- Kč. To není zrovna málo, nicméně v tomto případě musím říct, že se to vyplatí. Voda se dá použít na kompletní odlíčení celého obličeje včetně očí, nepálí a odlíčí i mršku řasenku :) 


2) Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil sérum na vlasy

Moc fajn sérum, pokud máte slabé a poškozené vlasy, např. od častého natáčení či žehlení. Já ho používám po umytí a usušení vlasů ručníkem, do rukou si nanesu několik kapek a jemně vmasíruji do vlasů, hlavně konců, které jsou nejsušší. Vlasy jsou díky tomu lesklé a silnější. Nevýhodou jsou samozřejmě silikony, které nemusí každému sedět, nejedná se o čistý arganový olej.


3) BIONE COSMETICS Cannabis balzám na rty

Z tohoto balzámu mám dvojnásobnou radost, jelikož 1) je kompletně BIO bez žádných umělých přísad a za 2) jsem ho konečně sehnala po cca dvou letech, kdy jsem ho zkusila v jedné zapadlé čajovně ve Znojmě. Je to klasický balzám na rty s výtažky z konopí, na rty je blahodárný, ochrání před UV zářením, dodává potřebnou hydrataci a navíc obsahuje vitamín E. Stál mě 55,- Kč na místním Food Festivalu, kde měla firma BIO stánek. Je to firma z Ivančič s velmi bohatou nabídkou bio a přírodní kosmetiky, mám ze sebe opravdu radost, že jsem je mohla takto podpořit. Balzám prodávají v kelímku nebo klasicky v tyčince. Pokud byste měli zájem, eshop mají na adrese www.drogerex.cz



OBLÍBENÁ DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


 1) Oriflame BB krém skin dream

Vzhledem k tomu, že poslední dobou moc ven nejezdím, ani se moc nemaluji. A tak když někam jdeme nebo chci vypadat pěkně, nanesu tento BB krém, přepudruji a jsem připravená jít. Proto jsem ho zařadila do mých oblíbených. Zvláště teď v létě nepoužívám klasické podkladové krémy, jelikož se potím a pěkně mi to všechno stéká nebo si krém utřu při otírání potu. BB krém působí přirozeněji, nemusím se starat tolik o to, zda během dne není někde rozteklý. Vynikající je také obsažený UV filtr 30, to v létě jako když najdete :)


2) Avon Speed dry lak na nehty - odstín Mambo Melon

Už podle názvu odstínu je vidět, že je to ideální lak na léto. Díky složení Speed dry je hned suchý a vydrží pohodlně 4 - 5 dní. Má krásný růžovo-červený odstín, prostě jako klasický vodní meloun ;) Navíc obsahuje shimmer, takže na sluníčku se nehty pěkně třpytí. Momentálně v katalogu 10 je za sníženou cenu 65,- Kč, tak bych nečekala a využila možnosti ;)


3) Oriflame The ONE Colour Impact - odstín Beige Pearl

 Pokud se chcete rychle nalíčit a jste vyznavačky přirozeného líčení, tohle je pro vás ideální výrobek. Odstín je velmi nenápadný, ale dodá očím trochu barvy a shimmeru. Nanášet ho je nejlepší obyčejně prstem, takže je to opravdu rychlovka a jednoduché. Oriflame tvrdí, že se stíny celý den nehnou a neslívají se do vrásek, což není tak úplně pravda, doporučuji si vzít s sebou zrcátko a po pár hodinách trochu poupravit, nicméně to není žádná katastrofa.



OBLÍBENÉ SERIÁLY / FILMY


 1) Hannibal

Upřímně není to nic pro slabé povahy nebo ty, kteří se neradi koukají na krev a nechutné scény. Seriál je moc dobře natočený a zvlášť maskéři by měli dostat metál za jejich výtvory :) Určitě každý zná filmy o Hannibal Lecterovi s úžasným Anthony Hopkinsem, tento seriál je umístěn časově jakoby před Hannibalovým uvězněním, ačkoliv nemá nic společného s již zmíněnými filmy. Hlavní postavou je mladý profesor William, který má speciální dar vcítit se do vraha a tak pomáhá FBI řešit zapeklité případy. Hannibal Lecter je zde jako vážený psychiatr, který pomáhá sestavovat profily a hlavně udržovat Williama na správné cestě. 
Opravdu pokud máte rádi netradiční kriminálky, nebojíte se téma kanibalismu a občas dost nechutných krvavých obrazů, mohu jen doporučit. Dánský herec Mads Mikkelsen je tak strašně nesympatickým chlapem, že se do té role hodí naprosto perfektně :)


2) Zoufalé manželky

A tohle je naopak zase klasický seriál pro ženský :) Jakožto máma na mateřské si ráda odpočinu u nějaké "té hovadině", aniž bych u toho musela nějak přemýšlet, tak jsem začala sledovat Zoufalé manželky. Překvapivě mě to chytilo a už jsem v půlce 7. řady :) 
Pro ty, kteří náhodou netuší, o čem seriál je - Hlavními postavami jsou 4 ženy v domácnosti žijící na předměstí ve Fairview. Seriál sleduje jejich každodenní problémy, radosti a strasti. Každou sérii se navíc ukáže nějaká nová tvář a s ní nové příběhy.


3) 12 let v řetězech

Oskarový film na téma otrokářství v Americe. Když jsem se dívala, který že to film zvítězil na letošních Oskarech, říkala jsem si, hmm to bude další Divoký Django, ale stejně jsem neodolala a koukla na to. A stejně jako s Milionářem z chatrče jsem z filmu byla nadšená. Django to opravdu není, Tarantino je Tarantino, ale je to moc pěkný, drsný a dojemný film sledující životní příběh jednoho černošského hudebníka, který se dostane neprávem do otroctví. Opravdu hezky natočeno, občas jsou scény hodně silné (a to nejsem černoch ani Američan :)), rozhodně doporučuji, pokud máte rádi spíše hlubší filmy.


OBLÍBENÉ AKCE, MÍSTA NAVŠTÍVENÁ V ČERVNU/ČERVENCI

1) Středověký den v Brno-Modřicích

Nejsem si jistá, zda jsem se tu na blogu už zmínila, ale můj muž má velmi zajímavý koníček - historický šerm. A tak se každý rok zúčastňujeme různých historických akcí, kde se setkáme se spoustou přátel a užijeme si víkend ve středověkém duchu. Jelikož se nám letos narodila Johanka, moc jsem nikam nemohla, ale vzhledem k tomu, že tato bitva byla nedaleko v Brně, na sobotu se pro nás manžel otočil autem a tak si i naše malá mohla užít svoji první středověkou bitvu. Táta bojoval, my jsme koukaly z hlediště a náramně si to užily. Johanka jako pravá dcera šermíře celou bitvu včetně výstřelů z kanónů a ručnic prospala :) :)


2) Zoo Zlín-Lešná

Taky jsme si udělali jeden víkend výlet do naší momentálně nejoblíbenější zoo - Zoo Lešná. Johanka to teda skoro celé prospala, takže jediné, co si ze zoo bude pamatovat je krmení v parčíku a přebalování v kočárku, nicméně jsme si užili výlet netradičně s kočárkem. A byla jsem překvapená, jaké množství kočárků v zoo bylo - jestli je to tím, že teď máme taky dítě, nebo je to náhoda, nikdy předtím jsem tolik rodin s kočárky v zoo nepotkala :)



A to je pro dnešek vše, snad se vám tento rozšířený článek "Oblíbené ..." líbil a pokud ano, dejte vědět zda byste chtěli další takové články nejenom s kosmetikou, ale i jinými tématy.

Mějte se krásně!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)