29. dubna 2015

Jarní dm box

Krásné ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila specialitku. Jsem fanouškem dm drogerie na Facebooku a tam se čas od času konají různé soutěže. Jedna taková je o omezené množství boxů s kosmetikou. Něco jako Ladybox, jen si ji nemůžete normálně koupit, ale vyhrát možnost zakoupení. A na mě se usmálo štěstí a vyhrála jsem jarní box. Brala jsem to jako povinnost vám o tomto boxu napsat, jelikož mi naprosto vyrazil dech svých obsahem a množstvím výrobků. Tak jdeme na to.

Pokud se do soutěže zapojíte, vyplníte jen formulář se svými údaji a poté čekáte na potvrzovací email, zda jste šťastnými výherci či nikoliv. Pokud budete mít dost štěstí a vyhrajete, v emailu najdete čárový kód a termín k vyzvednutí boxu. Důležitým faktem zůstává, že box není úplně zdarma, ale zaplatíte 149,- Kč. To vám možná bude připadat trochu zvláštní, vždyť jste box vyhráli, ne? Ale už když mi paní prodavačka donesla papírovou krabici s tím obr boxem, hned jsem jakékoliv výhrady zahodila za hlavu.

Box obsahuje totiž rovnou 10 výrobků, kde pouze jeden jediný byl vzorkem, zbytek byla plná balení. Všechny výrobky můžete zakoupit bez problémů v dm drogerii, takže pokud se zamilujete, jsou bez problémů k mání. Což je pro mě osobně velká výhoda, Ladybox jsem milovala, zkoušet nové výrobky a rozšířit si tak obzory, ale občas mě trochu zklamal obsah a ačkoliv hodnota výrobků i tak byla mnohem vyšší, než zaplacená částka, přece jenom některé výrobky ve velikosti vzorků si moc nezkusíte. Tady se však bát nemusíte. Samozřejmě na druhou stranu je boxů jen 2000, takže proto ta soutěž. Předpokládám, že se box nabízí 4x do roka podle ročního období, 

Zapojit se do soutěže můžete na tomto odkazu na webu dm drogerie (momentálně však žádná soutěž neprobíhá, uschovejte si odkaz a zkoušejte, doporučuji se přidat na FB stránku).

A co je v jarním dm boxu, který jsem vyhrála?

Krabička je krásně pastelově zelená s vyraženým logem drogerie. Je mnohem větší, než všechny zásilkové krabičky, které jsem si kdy koupila, což už bylo dobrou předzvěstí :))


Obsah byl pěkně a úhledně zabalen v balicím papíru, ovázaný žlutou stužkou a průvodním dopisem, který vám popíše všechny výrobky obsažené v boxu.




A tady nastala chvíle mého kosmetického "orgazmu" :D


Samozřejmě Johanka je dcera své matky a tak mě k boxu skoro nechtěla pustit a já ji musela vyloženě odhánět, abych mohla výrobky vůbec nafotit.


Tady vidíte pěkně všechny výrobky, které box obsahoval. Jak si můžete všimnout, jsou tu nejen kosmetické výrobky, ale také nějaký ten pamlsek, shodou okolností i něco pro děti a dokonce i olivový olej ve spreji, který mi udělal velkou radost.



Hami ovocný příkrm v kapsičce jablíčko a hruška (90 g)


Vynikající svačinka pro cestování s dětmi. Samozřejmě si můžete dát i bez toho, že by vám byl jeden rok, stejně tak jako si spousta dospělých v mém okolí kupuje přesnídávky na svačinu :) Johance moc chutnalo, ačkoliv to balení není moc vhodné pro našeho malého Otesánka, který se snaží vše nacpat do pusy co nejrychleji, takže kapsičku mačkala a teklo jí to všude :)



Balea Professional šampon a balzám na zhuštění a lesk vlasů (250 ml a 200 ml)


Značka Balea je možná neprávem trochu opomíjená v nabídce dm drogerie jakožto značka drogerie. Nemohu mluvit za všechny, ale většinou si nevybírám výrobky podznaček spadajících pod obchod nebo drogerii, protože nejsou zrovna dvakrát moc kvalitní (často jsou velmi levné). Nicméně velmi rychle jsem změnila názor na tuto dvojici péče o vlasy. Prvním bodem k dobru byla absence silikonů jak v šamponu, tak balzámu. Možná to pro vás není nic důležitého a nekoukáte na obsah, ale odborníci doporučují se silikonům vyhnout, zatěžují totiž často vlasy a pořád je to něco hodně umělého, co se vám dostává do těla. 
Byla jsem celá nedočkavá, až budu moct tyto dva výrobky použít a velmi příjemně mě překvapily. Oba výrobky pěkně nevtíravě voní, vlasy pěkně umyjí a balzám je zanechá pěkně hebké a hladké. Moc se mi líbí i balení. Díky tubě se dostanete i posledním zbytkům výrobku a otevírání ve spodní části také zabezpečí, že se k šamponu či balzámu dostanete i na konci jeho života :)




Nike for man toaletní voda ve spreji (50 ml)


Tento výrobek se ve výčtu výrobků boxu vůbec nenachází, což mě vede k tomu, že je to asi nějaký bonus navíc :) Nicméně voní pěkně, je to taková klasická pánská vůně, které mám ráda. Manžel měl radost, že z boxu má taky něco i on, takže jsme byli spokojení všichni :)



Axe Black pánský deodorant ve spreji (150 ml)


Moc příjemný deodorant pro muže, momentálně na tyto deodoranty jede v televizi reklama (teda tuším, že je to Axe black :)) a tak se jedná o novinku na trhu. Manželovi to voní, říkal, že mnohem více jako sprej od Nike. Není to tak agresivní vůně jako u klasických Axe deodorantů, takže za mě palec nahoru.



B.U. in action deodorant ve spreji pro ženy (50 ml)


Opět výrobek, který nebyl ve výpisu v přiloženém dopisu, je to cestovní verze deodoračního spreje pro ženy. Slibuje 48 hodinovou ochranu proti pocení, to jsem nezkoušela, jelikož se každý večer umývám :) Ale pěkně voní, vydrží vonět celkem dlouho a opravdu proti pocení pomáhá, a to jsem zrovna člověk, který se potí víc.



Dermacol Aroma Ritual sprchový gel černá třešeň (250 ml)


Vůně tohoto sprchového gelu se snad ani popsat nedá, jak hrozně krásná a výrazná je. Ještě jsem ho nezkoušela ve sprše, takže nemohu popsat, zda vůně vydrží i na pokožce, ale už jen čichnout si k obalu je naprosto úžasné :D Připadám si trochu jako úchyl, když vám to takto popisuji, nicméně je to tak :) Sprchový gel má díky extraktu z třešňových květů povzbuzující efekt na tělo, takže se určitě hodí na rychlé ranní sprchy před cestou do práce či školy.



Balea Fruity Harmony krém na ruce (100 ml)


Krémů na ruce nemám nikdy dost a když ještě krásně a exoticky voní, rozhodně se jim nebráním. Tento obsahuje výtažky ze sladké pitayi a kokosového mléka, takže voní opravdu jako dovolená. Panthenol a olivový olej pak dodávají dostatečnou hydrataci a péči vašim rukou. Krému však trošku déle trvá, než se plně vstřebá.


Carbonell olivový olej ve spreji červený (200 ml)


Na tohle jsem opravdu moc zvědavá, až ho zkusím v akci, jelikož jsem o těchto olejích ve spreji četla a viděla spoustu kladných recenzí. Moc se mi líbí fakt, že naprosto jednoduše a čistě nanesete olej na pánev, pekáček nebo i muffinovou formu, což je naprosto super.




Twiggy Max s kešu (37 g)


Moc dobrá oříšková tyčinka polomáčená v tmavé čokoládě s oříšky kešu a arašídy. Mám tyto tyčinky mnohem raději než klasické müsli tyčinky nebo jiné podobné svačinky, protože mám pocit, že jím alespoň trošku něco zdravějšího a nebudu mít za půl hodiny zase hlad.



Rimmel London 60 Seconds Super Shine lak na nehty (8 ml)


Jediný zástupce dekorativní kosmetiky v jarním boxu byl tento nádherný korálový lak na nehty. Lady Rimmel jsou pro mě novinkou, ne že bych o nich nikdy neslyšela, ale nemám ani jeden ve své sbírce. Moc jsem ale ráda za tuto úžasnou barvu ideální na jaro a léto. Odstín se jmenuje 300 Glaston-Berry a podle všeho se jedná o limitovanou edici navrženou britskou zpěvačkou Ritou Ora. Osobně ji neznám, nicméně odstín je to krásný a rozhodně nebude jen stát na poličce. :)



Swiss O'Par jarní vlasová kúra Třešňový květ (25 ml)


Vzorek nebo cestovní balení jarní vlasové kúry mi udělalo velkou radost, jelikož mám momentálně pocit, že mé vlasy potřebují trochu více lásky, než jí obvykle dávám. Ještě jsem neměla možnost kúru vyzkoušet, takže netuším ani jak funguje nebo voní, nicméně dokážu si přestavit vůni broskvového květu a už se těším, až mi bude krásně vonět nejen koupelna, ale i vlasy :)



A to je vše, musím uznat, že výrobků bylo v boxu opravdu hodně a celková hodnota se pohybuje kolem 700,- Kč, což je úžasné. Jsem strašně šťastná, že jsem po dlouhé době něco vyhrála a ještě něco takového :) Už si brousím drápky na novou soutěž, ačkoliv žádná neprobíhá :)

Rozloučím se s vámi poslední fotkou mé milované dcerky, která se rozhodla, že mi v tom všem udělá pořádek :)



1 komentář :

  1. Jo taky bych ho chtela vyhrat.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)