14. června 2015

Oriflame the ONE oční linky ve fixu & GG gel na obočí

Krásné ráno!

Dnes opět po delší době recenze na kosmetiku, koukneme se na dva oční výrobky od firmy Oriflame, které jsem si v nedávné době koupila a poctivě zkoušela, abych vám o nich mohla trochu poreferovat. 




Oba výrobky zařadil Oriflame do nabídky celkem nedávno, oční fix je na trhu o něco déle, ačkoliv mu změnili image a zařadili ho do jejich nové řady the ONE. 



Odstín: černý (k dispozici celkem 4: černý, hnědý, modrý a zelený)
Cena: 199,- Kč

Složení: AQUA, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, GLYCERIN, LAURETH-21, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, BENZYL ALCOHOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, POTASSIUM SORBATE, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM DEHYDROACETATE, C11-15 PARETH-7, CITRIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, TETRASODIUM EDTA, CI 77266 (NANO), CI 42090, CI 28440, CI 19140, CI 17200, CI 45410, CI 61570, CI 16035

Krátké zhodnocení výrobku:
Moc jsem tomuto fixu nevěřila, jelikož jsem měla jejich předchozí verzi před zařazením do řady The ONE a nebyla jsem spokojená. Fix nebyl dostatečně pigmentovaný a hrozně rychle vyschl. Nicméně tento fix mě velmi příjemně překvapil - mám ho už něco přes 3 měsíce a stále píše jako nový, je pěkně sytý, maluje se s ním jedna báseň, zvládne to opravdu i začátečník, jelikož je to jako psát tužkou na papír. Linka je pěkná ostrá a můžete s ní udělat opravdu tenkou čáru, takže ideální nejen pro milovnice výrazných kočičích očí, ale i přírodnějšího vzhledu. 


Hodnocení:





Odstín: brown (v nabídce jsou 2 odstíny: blonde, brown)
Cena: 209,- Kč

Složení: AQUA, PARAFFIN, STEARIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA, ACACIA SENEGAL GUM, GLUCAMINE, BUTYLENE GLYCOL, VP/ VA COPOLYMER, CYCLOPENTASILOXANE, VP/EICOSENE COPOLYMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, CYCLOHEXASILOXANE, CAPRYLYL GLYCOL, PEG-40 STEARATE, CERA ALBA, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, NYLON-12, DIMETHICONE PEG-8 BEESWAX, HYDROGENATED OLIVE OIL MYRISTYL ESTERS, DISODIUM EDTA, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, BHT, CI 77499, CI 77492, CI 77491

Krátké zhodnocení výrobku:
Gel na obočí je v nabídce Oriflame novinkou a já jsem konečně zajásala. Jsem totiž hrozná co se týče obočí, mě to tak hrozně nebaví domalovávat a díky zbarveným gelům na obočí je to hračka - prostě je učešete a přejedete kartáčkem. Trochu mě zarazila nabídka pouze dvou odstínů - jeden světlý a druhý tmavý, což obecně není zrovna moc velký výběr. Nicméně jsem to riskla a vzala si ten tmavší. Naštěstí gel není nijak extrémně výrazný (což je nevýhoda pro tmavovlásky, ty si s ním budou muset trochu víc pohrát a použít více vrstev), takže se hodí i pro mě jakožto světle-hnědovlásku. Aplikace je jednoduchá, výrobek má kartáček jako klasická řasenka, prostě otevřete a přejíždíte po obočí. Kartáček je na moje neohrabané ruce trochu delší a občas se mi stane, že se moc rozmáchnu a barvu mám i na čele :) Ale to chce asi cvik. Gel zasychá a obočí tak drží tvar, nebudete tedy potřebovat následný vosk na zafixování, což je fajn. Odlíčit lze velmi jednoduše, nepotřebujete na to žádné speciální odličovače s olejem. Nevýhodou vidím poměrně nadsazenou cenu, upřímně dají se v drogerii sehnat stejné (ba i lepší) gely na obočí za stejnou nebo nižší cenu.

Hodnocení:





A to je pro dnešek vše, doufám, že se vám nový vzhled hodnocení líbí a budu se na vás těšit u dalšího článku.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)