12. července 2017

Video tutorial: Demogorgon (Stranger Things)

Krásné ráno!

Je tu další středa, tedy další video. To dnešní je trochu speciál, můj zatím největší projekt - monstrum ze seriálu Stranger Things.

Pokud tento seriál neznáte, rozhodně doporučuji, má zatím jen 8 dílů po 50 minutách a ocení ho hlavně všichni fanoušci sci-fi, hororů, thrillerů a 80. filmů :) To možná není moc zajímavě, ale opravdu je ten seriál točený tak, že mi připomínal staré dobré filmy té doby. Ale jen v té míře, aby to bylo zajímavé a nezklouzlo do kategorie béčkových filmů.

V seriálu vystupuje jen jedna strašidelná postava, ale stojí za to. Už při sledování jsem si říkala, že to prostě musím zkusit a zde jevýsledek :) Narazila jsem při tvorbě na pár překážek a postupů, které bych pro příště změnila, vše popisuji ve videu níže :)

Pokud byste se rozhodli tuto masku udělat a měli nějaké dotazy, rozhodně se nebojte a napište mi sem na blog nebo přímo na Youtube.





Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)