5. července 2017

Video tutorial: tyrkysové arabské líčení

Krásné sváteční ráno!

Doufám, že si užíváte volna, ke snídani si můžete pustit třeba moje nejnovější video :) Vrhla jsem se opět do světa písečných dun, třpytu kamínků a flitrů - tedy do světa krásných břišních tanečnic. Moje kamarádka Šárka je úžasná tanečnice a požádala mě o tutoriál na líčení vhodné k jejímu novému kostýmu. Nicméně líčení je dle mého názoru vhodné nejen pro břišní tanečnice, ale upotřebí ho všichni z vás, kteří se chystají na letošní plesové sezóně zazářit právě s tyrkysovo-černým líčením :)

Nebojte se mi napsat na Youtube či přímo sem, pokud máte nápad či přání na další líčení, ráda vyhovím ;)





1 komentář :

  1. Arabské líčení do budoucna taky plánuji. Jinak se mi to Tvé líčení moc líbí.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)