30. srpna 2017

Video tutorial: Večerní líčení s tečkami

Krásné středeční ráno!

Dnešní video je po dlouhé době zase čistě krásné, bez krve a SFX efektů :) Chtěla jsem vytvořit líčení s použitím techniky teček, protože jsem také viděla mnohokrát na internetu a moc se mi to líbí. Rozhodla jsem se pro tradiční kombinaci fialové a zlaté, doplnila líčení o glittery a samozřejmě o ty zmiňované tečky. Myslím si, že to vypadá krásné a dokonce i když jsou ty tečny trochu navíc, klidně bych to líčení celé vzala na ples či párty :)

Btw, co říkáte na nové vlasy? Já jsem jimi posedlá, původně jsem chtěla jen stáhnout za pomocí odbarvovače tu starou červenou a přebarvit je na pořádnou sytou červenou, ale ten mezikrok se mi tak hrozně zalíbil, že jsem je jen sjednotila měděným odstínem a mám to tak :)











Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)