13. září 2017

Video tutorial: Android

Krásné ráno!

Pro dnešek jsem si pro vás připravila tutorial vhodný klidně na nastávající období karnevalů a Halloweenu, ačkoliv je to ještě není oficiální Halloweenské video :) Nechala jsem se inspirovat Mykie z Glam&Gore, která vyráběla z latexu a různých kovových součástek aplikace na obličej a dekolt ve stylu steampunk. Jelikož mám štěstí a šikovného manžela, který má dílnu plnou různých součástek, trubiček a drátků, nemusela jsem tedy prakticky nic investovat. V tom je i krása tohoto líčení, aplikace si můžete udělat prakticky z čehokoliv, ať už máte doma šroubky, matičky, drátky, trubičky, nějaké síťky či dokonce jako já starý počítač, ze kterého můžete vypreparovat součástky :) Dokonce pokud byste neměli nic z toho a nechtěli nic kupovat, vždy to můžete místo lepení namalovat.

Mým cílem bylo vytvoření humanoidního robota, který má lidské rysy, ale je jasně vidět, že se jedná o neživý umělý výtvor, proto jsem zvolila variantu s latexovou čepicí, abych schovala své vlasy. Ale nemaskovala jsem lidské rysy jako jsou uši a nos. Ačkoliv to vypadá velmi komplexně, v realitě to vůbec složité není, hlavní roli hrají právě nalepené aplikace se součástkami, které přitahují nejvíce pozornosti. Pokud byste si chtěli masku vymazlit do dokonalosti, můžete použít LED pásky a doplnit líčení světlem, zase to posune celý dojem o level výš ;)


 








Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)