20. října 2017

Halloween 2017: Vlkodlak

Krásné páteční ráno!

Nemůžu uvěřit, že už je tu zase konec dalšího týdne, už nás čeká jen jeden týden říjnových speciálů, neuvěřitelné :) Dnešní video je lehce speciální, a to proto, že mi seděl modelem můj bratr Kuba. Kdo sledujete můj Youtube kanál, popř. tento blog už delší dobu víte, že se mnou sem tam spolupracuje a tak jsem ráda, že je tomu tak i během Halloweenských speciálů.

Vytvořila jsem velmi jednoduchého vlkodlaka, kterého zvládne každý a nemusíte vykrást banku, abyste si vytvořili efektní výsledek. Vše je vytvořeno za pomocí líčidel a obočí pak latexem a vatou - nic drahého :) A pokud se budete chtít opravdu vytáhnout, můžete si koupit barevné kontaktní čočky a umělé zuby ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)